Tips! Rea på barnkläder från Småfolk – bara idag!

Ett av mina favoritmärken när det kommer till barnkläder är danska Småfolk, de har så snygg retrostil och mycket unisexkläder – dessutom är deras kläder ekologiska. På vår semester i Kragerö, Norge i somras hittade jag en barnklädesaffär som hade massa fina märken, bland annat Småfolk och Ej sikke lej, ett annat dansk märke. Jag visar några av kläderna som jag köpte här och här. Om du brukar besöka bloggen men inte har lösenord, lämna en kommentar så får du det!

Gissa hur glad jag blev efter semestern när jag upptäckte att Oii design har bland annat Småfolk och Ej sikke lej! Idag tisdag har de dessutom rea på just Småfolk, jag satt och surfade och hittade en hel del fint!🙂 Imorgon är det rea på Mini Rodini, torsdag på Hummel och fredag The Brand, de kör märkesrea för att fira sin nya sökfunktion.

Några rosa elefanter, jag menar björnar, är väl aldrig fel?

Lekfull body att bli glad av!

Hur gullig som helst, jag älskar body suits, så praktiskt på liten bebis som gillar att slingra sig!

En body suit för alla som längtar till landet. Finns även i rosa men den här funkar ju till alla!

De här byxorna ser så sköna ut, jag vill också ha...

Visst väcker de habegäret? Och snart är det ju jul… Så om tomten läser det här, kan du se det som en önskelista…😀

2 responses to “Tips! Rea på barnkläder från Småfolk – bara idag!

  1. Väldigt tidlösa kläder med attityd. Speciellt namnet, gillar det smått:)

  2. Velourbyxorna vill man nästan ha själv!🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

