Tjärn i dimma

Igår låg dimman tät över tjärnen, så här kommer en bonusbild mitt i månaden!🙂

image

Postat från min Android

3 responses to “Tjärn i dimma

  1. Hei!

    Når danser alvene på tjernet?… Så stemningsfullt!

    Vet du, den skrivefeilen har vært der i over ett og et halvt år.
    Må rettes på straks, bare jeg finner psd. formatet…
    takk for at du sier i fra.
    Ha en fin kveld, klem fra meg

  2. Ser verkligen stämningsfullt ut, man kan nästan se älvorna dansa. Måste citera den tidigare kommentaren, passar så bra.

  3. Heisann!

    Jeg fant originalbildene omsider, og skrivefeilen er retta opp.
    Egentlig er skrifttypen lite lesevennlig, men den hører til Art Nouveau-stilen som illustrasjonen, så jeg ser på det mer som et grafisk uttrykk.
    Vil noen lese hva som står der, får leseren heller anstrenge seg litt.
    Du ble altså den første til å oppdage feilen.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

