Inzpiration i massor

Det finns en ny svensk pysseltidning som heter Inzpira, och jösses vad med inspiration man får! I den danska Tv-serien Lykke som gick för ett tag sen lärde jag mig ett nytt uttryck som dyker upp i skallen; ”Hold nu op, hvor er den god!” Ungefär ”Lägg av, vad bra den är!” fast så skulle man väl inte säga på svenska, eller?

Hur som helst, om du är det minsta intresserad av pyssel så rekommenderar jag tidningen starkt! Man får tips om scrapbooking, kortmakeri, julpyssel (i det aktuella numret), julgodis, paketinslagning, med mera. Jag har så mycket inspiration att jag snart spricker! Har egentligen inte tid att sitta här och skriva, måste upp till min pysselhörna och skapa… Men lägger ändå ut lite bilder på några av mina favorittips från senaste numret!

Urtjusiga julklappsetiketter...

Kul idé att använda gamla frimärken och knappar på julklapparna!

Stämpla på ljus ser väldigt avancerat ut men är nog lättare än man tror.

Enkelt och smarrigt julgodis!

4 responses to “Inzpiration i massor

  1. får nog ge mig ut och köpa den där tror jag. presstop eller vart finns den?

  2. Åh denna inspiration, den är så underbar att bära på! Håll hårt i den:)

  3. Är ju inte så impad av scrapbooking men just till jul skulle jag gärna pyssla mycket mer, så synd att vi bor långt från varandra, annars hade jag gärna varit med och pysslat🙂
    kramis

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

