Bebiskort till tvillingar

För en månad sen fick G nya lekkompisar; våra grannar fick tvillingar, en liten kille och en liten tjej. För ett tag sen var jag där och hälsade på och fick hålla i flickan, så liten och fin (fortfarande mindre än G när han föddes, och han var ändå inte så stor)! Jättekul att det kommer fler barn på gatan, de kommer ju gå i samma klass som G när de börjar skolan.

Jag passade på tillfället att få göra ett bebiskort, och dessutom välja bland både flick- och pojkpappren. Är faktiskt riktigt nöjd med resultatet, använde mig av ”tags” för första gången för att få plats med mer.

Pappren är från norska Nille (gissa om jag ska tillbaka dit nästa gång vi är i Norge!), de utklippta delarna är distressade på kanterna. Namnen är stämplade och har fått pluppar av Stickles (typ glitterlim) på sig.

2 svar till “Bebiskort till tvillingar

  1. så fint!!!!

  2. Herregud så fingerfärdig du är 😀

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!