”Say Mama!” och sista chansen att vara med i utlottningen!

De senaste dagarna har G börjat att inte bara säga dadada eller evevev utan även det magiska mamamama. Jag vet ju att han inte menar det som ett namn på mig än men det är ändå lite kul, och jag uppmuntrar honom gärna!:mrgreen:

Glöm inte att kommentera det här inlägget om du vill vara med i utlottningen – i morgon drar jag en vinnare!

3 responses to “”Say Mama!” och sista chansen att vara med i utlottningen!

  1. Oh! Synd att han är lite för ung för att förstå innebörden i mutor… annars hade du kunnat muta honom till att säga mamma.😉

  2. Hehe, så sött!🙂 Synd att jag inte hann vara med i din tävling men allt har gått i ett sedan jag kom hem och nu har jag dessutom åkt på en rejäl förkylning. Hoppas jag är frisk till på måndag!

    Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

