Och vinnaren i utlottningen är…

Ikväll hjälpte G mig att dra en vinnare i utlottningen. Först använde han hela handen och tog hälften av lotterna på en gång, men på andra försöket använde han pincettgreppet och tog en enda lott, nämligen …

… tam tataram …

Diana med bloggen Decdia! Grattis!😀 Känns ju nästan fånigt att skicka ett kort till dig eftersom du är mycket bättre än jag på scrapbooking, men du kan ju alltid så gullklematis och se om du gillar den lika mycket som jag! Jag mailar dig för att få din adress.

Tack alla som var med i utlottningen, och för alla kommentarer på andra inlägg också!

3 responses to “Och vinnaren i utlottningen är…

  1. Grattis till vinnaren…

    Kram Birgitta

  2. Oh vad skoj! Klart att jag vill ha ett kort av dig! Förutom av mormor så har jag aldrig fått en scrappat kort. Woho!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

