Lite julförberedelser

Idag träffade vi Karin igen för en snabb fotosession – vi var bara hemifrån i tre timmar och på den tiden hann vi hämta upp Karin och åka hem till henne, äta lunch på det lokala thaistället, fota G och åka hem. Snabbt jobbat!🙂

Bilderna hamnar säkert här på bloggen när de är klara, tills dess får ni en liten tjuvtitt på sakerna som användes – som ni gissar var G världens sötaste lille pepparkaksgubbe.🙂 Korten ska jag använda till bland annat årets julkort.

image

Ikväll har jag tagit fram adventsljusstaken och tänt lyktorna på entrétrappan, de lyser så fint och välkomnande i mörkret. Nu lyssnar jag på fina julskivan Winterland med Sarah Dawn Finer och börjar faktiskt få lite julstämning!
image

Postat från min Android

4 responses to “Lite julförberedelser

  1. Mysigt med foto julkort, istället för de köpta…

    Kram Birgitta

  2. Det blev den lilla dressen till V också. Åhléns fick in den i mindre storlekar tillslut. En kompis fixade till ett foto jag tagit av honom iklädd den bedårande lilla dressen. Sen beställde jag fotokort med matchande kuvert från Vistaprint. Skönt att ha det gjort.
    Stor kram!!

  3. Ja vi var verkligen effektiva.🙂 Det var kul att träffa både dig och G. Ska kika lite på bilderna nu och mer senare i veckan. Ha det gott och njuta av ljus och skön musik! Kram Karin

  4. Hihi, jag ser fram emot att se bilderna!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

