Häromdagens lunch

I fredags blev det libanesiskt till lunch, vi åt på Food court i Kista centrum. Jättegott och stora portioner, jag stod mig ända till kvällen … Dessutom väldigt smidigt att kunna välja olika restauranger i sällskapet och ändå äta tillsammans! Varför har vi ingen food court i Göteborg tro?

image

Postat från min Android

2 responses to “Häromdagens lunch

  1. Se där, det blev libanesiskt igen:) Tur att du inte var i Kista centrum i måndags då det var bombhot i en av butikerna och hela gallerian (halva kista typ) fick utrymmas(!)

  2. Jag tyckte att det var libanesikt 🙂 muumms.
    Sv;Den där tomtedräkten är från Doffie en butik här i luleå, märket är Me Too. Den sitter lite trångt på lille bror hehe 🙂 pressar in honom. Men pepparkaka lät ju sött :)))

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

