Kreativitet. Kaos. Kreativt kaos!

Nu är julkortstillverkningen i full gång här hemma. Så fort jag har en stund över, t ex nu när lillen sover, smiter jag upp till min pysselhörna. Det är verkligen guld värt att kunna ha sakerna liggande framme och bara fortsätta där jag sist slutade!

Nu är snart själva korten klara, återstår bara att sätta dit fotot på G som pepparkaksgubbe och skicka iväg. Hoppas jag hinner klart i tid för att använda julfrimärken i år!🙂

image

Postat från min Android

4 responses to “Kreativitet. Kaos. Kreativt kaos!

  1. Det ser ut att bli hur fint som helst! Jag har inte börjat på mina än, gah! Slår vad om att det blir köpekort. Haha!

  2. Oj, så mycket grejer, korten blir nog kanon fina…Här blir det också köpekort…

    Kram Birgitta

  3. Ja din pysselvrå är jag mycket avundsjuk på, vill också ha någonstans där man kan lämna pysslet framme.🙂 Ska bli kul att se de färdiga korten (hoppas du visar här!). Krya på er allihop! Kram

  4. Vill också ha en alldeles egen pysselvrå! Där man kan rå om sig själv samtidigt som timmarna bara går, och tanken är bara så otvunget fri. Kul att dessutom förena nytta med nöje. Hoppas du mår bättre snart, krya på dig och hela familjen!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

