Utan blöjor i 12 timmar försmäkta vi i denna blåst

Vi är inblåsta!

G och jag åkte till mina föräldrar över dagen, men pga blåsten vågade/ville vi inte åka hem utan blev kvar över natten. Det blåser verkligen helt galet mycket!

Naturligtvis hade jag för få blöjor med mig så vi fick åka en sväng till ICA och handla, passade på att köpa ett paket gröt och välling att ha här inför kommande helger.

Det är förstås mysigt att umgås med mina föräldrar, och G gillar det (så mycket att titta på, nya spännande leksaker och två roliga typer att leka med!), men jag bävar lite inför natten… Tänk om G har en två timmars vakenperiod som han har ibland, då är det inget kul att vara ensam – men blir det för illa får jag väl väcka mamma (hon lär ju ändå vakna), hon är ju van även om det var några år sen… Och Stefan fick en oplanerad egenkväll och ostörd natt, vilket jag tänker kräva tillbaka inom kort…😉

Nej dags att sova så jag hinner få lite sömn innan sötnosen vaknar! Natti!

Postat från min Android

One response to “Utan blöjor i 12 timmar försmäkta vi i denna blåst

  1. jo, man vill inte åka iväg i onödan..

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

