Årets adventsljusstake

Jag har en adventsljusstake som jag använder varje år och varierar pyntet i. I år är det mossa, fusksnö, röda stjärnor och (äkta) polkagrisstänger, min nya favoritjulpryl. Som av en händelse matchar det min amaryllis!😀

3 responses to “Årets adventsljusstake

  1. Så snyggt. Jag köpte en massa minipolkagrisar i Gränna för att ha till julkorten. Tyvärr hittade barnen dem😦

  2. Det var ingen dum idé… polkagrisar.

    Kram Birgitta

  3. Kul med julsaker som plockas fram år efter år.
    God Jul
    Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

