Måste passa på…

Måste passa på att njuta av de två sista veckorna som mammaledig för den här gången! Passa på att…

gosa lite extra med G…
gå långa promenader i dagsljus…
njuta av att mata G…
bada och leka med honom…
inte tycka det gör så mycket med en bajsblöja till…
gosa lite till…

Han är väldigt mammig nu igen, igår när hans farföräldrar var här ville han inte ens sitta hos Farfar utan grät efter mig – har nästan aldrig hänt förut, han avgudar sin farfar! Jag inbillar mig att han faktiskt säger ”mamma” och inte bara jollrar på mama-mama, gläds åt att han lärt sig klappa händerna, med mera. Måste tanka massa bebisgos nu!🙂

One response to “Måste passa på…

  1. Ja shit vilken skillnad det är när de börjar krypa. Helt plötsligt får man aldrig sitta still om man är ensam hemma med de små. De är snabba med som vesslor och tar sig framöverallt. Olivia började krypa på sitt sätt när hon var 10-11 månader och sen dess är hon aldrig still.
    Så njut du.. medan du kan sätta honom och han sitter still😉.
    Njut av de sista veckorna .. det ska jag med göra .. 4 veckor kvar.. suck.
    kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

