Moodboard december

Kunde inte hålla mig från ett litet mood board jag också… Har haft en tanke i flera dagar men inte kommit till skott, men nu så!

Granen står fortfarande grön och grann men hyacinterna börjar slokna så det kändes okej att norpa några blommor. Vaniljstången ska jag strax köra i mixern tillsammans med strösocker för att göra eget vaniljsocker, som i sin tur ska användas till en vaniljkräm som ingår i kvällens dessert. När ska man annars anstränga sig så än på nyårsafton? Nyårsmiddagens serveras på våra djupblå Höganästallrikar som vi fick i bröllopspresent.

4 responses to “Moodboard december

  1. Vill önska dig, din man och lille G ett riktigt gott 2012!

  2. Önskar dig ett riktigt Gott nytt år!

    Kram Birgitta

  3. Jeg vil ønske dig/jer et rigtigt dejligt nytår og glæder mig til også at følge din blog i 2012.

  4. Så fint, förenar jul och nyår fint. Hoppas ni hade en riktigt trevlig och god kväll igår. Gott Nytt År! Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

