På väg till jobbet

För första gången på 11 månader! Känns lite konstigt och jag lär ju sakna G massor men det ska bli kul också. Första veckan jobbar jag bara halvtid så det blir lite mjukstart, sen blir det att gå upp kl 6 varje morgon och komma hem 17.30 varje kväll…

6 responses to “På väg till jobbet

  1. Det går snabbare än man tror att komma in i jobbet igen.. Lovar att du kommer njuta av att få äta lunch i lugn och ro…🙂 Det svåra är att sluta prata om sitt barn i tid och otid eftersom man vet hur irriterande det är för någon som inte har barn haha… Kramis vännen, det kommer gå kanonbra *vet*

  2. mmm jag börjar 1 feb. Längtar inte.. fast ändå lite. Ska bli skönt att få lite egen tid..och prata med vuxna .. Hoppas det går bra ;D

  3. Oj, det var långa dagar! Tur att mannen är hemma så att G slipper vara på dagis så länge. Kommer det bli långa dagisdagar sen när båda jobbar eller ni kommer arbeta deltid? Det är ett himla trix det där, hjärtat vill en sak och plånboken en annan…

    • Ja, jag har en timmes resväg till jobbet så det blir långa dagar… När G börjar på dagis ska vi först jobba 80% båda två, sen får vi se om en jobbar 80 eller båda 90%.

  4. Oj.. hoppas det gick bra i går på första dagen.🙂 Skönt att dra i gång lite halv dant sådär i början ändå!🙂
    Själv har jag förlängt min mamma ledighet tills september så jag har ett tag kvar men känner ändå lite ångest över det!🙂 men det blir nog bra när man väl är där!

  5. Det bliver noget af en onvæltning – men mon ikke du hurtigt vænner dig til dit ”nye liv”?

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

