Lite shopping

Idag unnade jag mig lite shopping efter jobbet, fick en del julklappspengar och styrde kosan mot en av mina favoritbutiker; Grönbergs interiör, som har 30-50% på alla julsaker nu. Där förälskade jag mig i två helt underbara zinkhus från Walther & Co., ett av mina favoritmärken. Dessutom hittade jag påsar med stuvbitar, bitar av spets mm som blivit över och som passar perfekt att ha till scrapbooking eller som prydnad runt ljus. Några småhängen från Walther och några små hjärtan fick också följa med hem.

20120110-214951.jpg

Visst är de söta? Ska försöka göra ett arrangemang med dem snart, länge sen jag gjorde nåt med ljus.

Ha det bra!
Kram

6 responses to “Lite shopping

  1. Så fina saker du fick med dig hem, zinkhusen är verkligen söta. Hoppas det går bra att jobba igen! Kram

  2. Riktigt snyggt! Det är alltid skoj att fynda!

  3. Zinkhusen är jätte mysiga, spets är väldigt vackert… Fina saker du har köpt.

    Kram Birgitta

  4. Söta små hus. Var har Grönbergs interiör sin butik? Själv har jag bara träffat på dem på antikmarknader och mässor.
    Trevlig helg
    Birgitta

  5. Åhh vilka fina saker du köpt, önskar det fannsen sån butik här i buschen oxå🙂 ha en fin helg.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

