Tag till marmelad

Lite mer pyssel! I höstas gjorde vi marmelad med pysselgruppen och en av burkarna fick min mamma i julklapp. Självklart måste den då få en fin etikett eller ”tag” som det kallas!

20120110-210509.jpg

Papper ur Maja Designs ljuvliga serie Lantliv, pappren I min rabatt och Vårt älskade sommartorp (fina namn har de också!). Kanter skrapade och distressade med Vintage Photo som vanligt, bokstäverna stämplade. Blomman och fyrkanten är ditsatta med 3D-kuddar. Flera fina band att hänga fast den med – de är faktiskt bortklippta ur kläder, se där ett litet ”spar-tips”!:mrgreen:

3 responses to “Tag till marmelad

  1. Vilken fin tag, älskar oxå den serien speciellt dom papper som går i blått och grönt, brukar oxå spara dom där klädbanden. vad mysigt med en pysselgrupp. ha en fin dag kram L

  2. Haha, så gör jag också med snörena i mina kläder.. de hamnar i scraphörnan.🙂 Jättefin tag!

  3. Vilken fin tag, tänk så mycket fint man kan göra själv.

    Kram Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

