Färglagt kort till frötokig

Förra veckan gjorde jag ett kort till en kompis som, liksom jag själv, är frötokig.

20120203-104055.jpg

Stämpeln är från The greeting farm och ingår i ett set med en pojke och en flicka på väg ut på äventyr. På resväskorna har jag klistrar namn på olika fröfirmor och ordet seeds.

20120203-191657.jpg

Papper från Maja designs Lantliv. Hjärta med texten Made with love och band som matchar flickans hattband.

20120203-191938.jpg

Jag insåg när jag höll på med förläggningen att jag måste köpa en gul färgdyna…🙂

Hoppas ni har en mysig fredagskväll! Vi har besök av goda vänner, har ätit gott, tittar på På spåret och pratat. Nu ska vi sova, godnatt!

2 responses to “Färglagt kort till frötokig

  1. Vilket mysigt och vackert kort du har gjort… så glad hon måste ha blivit.

    Kram Birgitta

  2. Vilket sött kort! Det måste ha blivit uppskattat!? Hoppas ni har en trevlig helg.🙂 Kram Karin

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

