Buzzar Nestlé mild fullkornsvälling

Jag är en Buzzador och får därmed tillfälle att prova olika produkter gratis, i utbyte mot att jag delar dem med vänner och sedan berättar vad jag och mina vänner tycker om produkten. Senaste testet var Nestlé mild fullkornsvälling. Jag fick hem 12 provpåsar med en portion i varje och som tack för hjälpen ett helt paket med 1-årsvälling – perfekt eftersom G ju snart fyller 1 år!

G älskar välling och den här var inget undantag, i vanliga fall dricker han Semper men Nestlé gick ner lika lätt. Jag tyckte att Nestlé kändes lite tunnare och klumpade sig mindre men annars var det ingen större skillnad. En bra sak är att vällingen görs på svensk mjölk och svenska spannmål, men det kanske andra märken också gör, även om det inte står på deras paket.

Lite synd att den här kampanjen inte kom när jag var mammaledig, i höstas träffade jag ju regelbundet både Magplasketgruppen, mammor på öppna förskolan och babysimmarna så det hade funnits många tillfällen att dela ut provpåsarna. Nu har jag gett några påsar till kompisar, några till nya bekanta på nya babysimmet och så hade Stefan med sig några till öppna förskolan – men den dagen var alla sjuka så det blev inget utdelat… Så det blev nån extra påse över till oss, sparar dem att ha med på utflykt, så praktiskt med enportionsförpackning!🙂

Vill du oxå bli Buzzador? Säg till i så fall så kan jag värva dig!

Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.

One response to “Buzzar Nestlé mild fullkornsvälling

  1. Mina barn fick aldrig välling, men jag tycker det är gott till frukost🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

