Jag vann! :)

Idag väntade något spännande i brevlådan. Jag hade totalt glömt bort Birgittas utlottning och hade ingen aning om vad som fanns i paketet…

20120228-193108.jpg

Fint papper eller hur?🙂 Och när jag väl fick av papper och snöre kom jag förstås ihåg – jag vann ju utlottningen hos Underbara hem!:mrgreen:

20120228-193122.jpg

Visst är de söta? Till och med Stefan tyckte de var fina, det ni…😉 Kossan får nog flytta upp till G:s barnrum och den söta cupcakes-hängaren funderar jag på om jag kan använda i min pysselhörna. Kanske kan hänga band eller nåt annat på?

Tack söta Birgitta för vinsten, det gjorde mig jätteglad! Perfekt nu när jag har (självpålagt) köpstopp och allt…😀

3 responses to “Jag vann! :)

  1. Grattis!!!!! cupcakes-hängaren är ju helt underbar =)

    Jag vet inte vilken dag jag ska gå på mässan än… Jag kommer vara sjukskriven då (ska ju operera axeln två veckor innan) och kan gå alla dagarna, jag styr gärna efter vilken dag du väljer =), vore såååå kul att ses igen. Lördagen går jag hur som helst då är det ju odla träffar och middan på kvällen.
    Ha en underbar dag kramis

  2. Kul att du gillar hängarna, men vilken tid det tog innan du fick dem… Skickade dem i fredags…

    Kram Birgitta

  3. Men vad kul att få vinna något, som dessutom passar ens egna hobby.

    Juste, tips på afternoon tea i Stockholm är Classic Tea Room på St.Eriksplan/Vasastan, och även Esters Te & Kaffehandel på söder är väldigt gemytlig. Känns som tagen från en annan tid. Dit kan vi gå om du har vägarna förbi🙂 krams

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

