Månadsbild mars 2012

Nu börjar jag med månadsbilder igen! Kör på baksidans buskplantering i år, kan bli kul att se hur den förändras från månad till månad.

20120303-162926.jpg

20120303-162944.jpg

Några detaljbilder:

20120303-163133.jpg

Trollhassel ‘Diane’

20120303-163155.jpg

Julros ‘Winter sunshine’

Nu är våren verkligen här! Så härligt ned sol och vårblommor. I morse gick jag en långpromenad med G medan Stefan hade sovmorgon, det kändes väldigt hurtigt att redan ha fått dagens dos av motion och frisk luft kl 9…😉

Hoppas ni har en härlig helg, njut av solen!

9 responses to “Månadsbild mars 2012

  1. Gillar också trollhassel. Här har nästan de två buskarna vi har blommat över.
    Fortsatt trevlig helg
    Birgitta

  2. Hej

    Ja det var längesedan. Hur är famljelivet?
    Kul att du kommer. Nej jag skall bara vara social och trevlig.
    Klart att jag svara på frågor om jag kan hi hi…
    Jag var på väg isomras men regnet ställde till det en hel del kan jag säga.
    Det var svårt att göra alla jobben.
    I år är jag fullbokad året ut men om jag är i faggorna så kommer jag.
    Det står på min lista som önskemål..
    har inte lyckas sälja in det till någon tidning.

    ha det gott så ses och hörs vi
    Annika

  3. Heisann!

    Jeg glemte faktisk å ta månedsbildet for februar sist uke!!!
    Noe går meg hus forbi når arbeidsoppgavene står i kø!
    Det er faktisk på tide å klippe epletrærne nå fordi de har alt begynt å skyte.
    Ser det gro fantastisk i haven din, ååå – nå går vi en herlig tid i møte (bare ønsker all pollen dit pepperen gror!)

    Ha det godt, har ikke kommentert så mye i det siste pga manko på tid ;:OD)

  4. ^Åh vad kul med månadsbilder, det borde jag ju också ta nu när vi har hus egentligen.. kanske ska öppna min fotoblogg igen🙂

  5. Åhhh.. har du en Diane! De har så härlig färg! Vill gärna ha en jag med, bara jag hade plats🙂

    Tror jag skall ha en månadsbild jag med, skall i morgon klura vilken rabatt jag skall välja, det är roligt att se och följa just en rabatt, en säsong. Nu ser ju rabatterna inte så roliga ut men det går fort, om en månad kommer det vara stor skillnad.
    Ha det så bra, kram🙂

  6. Visst är det en härlig tid nu! Jag såg igår att mina tulpaner kommit en bra bit på vägen, woho!

  7. Samma här L och jag gick kl. 07,15, så den här förmiddagen blev lång…

    Kram Birgitta

  8. Sv: Du behöver inget tillstånd för Mr Linky så det är bara att sätta igång!
    -Kul med månadsbilder!
    Kram

  9. Vad kul att du har börjat med dina månadsbilder igen! Då känns det verkligen som att våren är på intåg😉 krams!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

