C som i choklad

När man är förkyld är det väl ok att skämma bort sig själv lite?😉 Jag var så sötsugen efter jobbet så jag gjorde varm choklad till kvällsmackan, kom på att jag hade några minimarsmallows också. Mums!

20120319-194248.jpg

Fotot redigerat i Instagram-appen till Iphone.

Nu ska jag strax gå och lägga mig fast klockan bara är åtta, ska försöka sova mig frisk tills imorgon. G är också förkyld, snorar och är allmänt hängig så det är väl nåt som går. Håll tummarna för att det går fort över!

Hoppas ni får en skön vecka!

2 responses to “C som i choklad

  1. Choklad kan aldrig bli fel, ett ytterst lyckat recept! Hoppas du mår bättre nu, krya på dig ikapp med våren så är du strax frisk. Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

