Mood board för mars

Lite sent hoppar jag på Karins fotoutmaning med en mood board för mars månad. Jag tog faktiskt bilderna redan förra helgen men glömde totalt bort det nu i helgen.

Min ormhassel fick offra en liten kvist med knoppar och så nöp jag en blomma från julrosen och en vit krokus. Dessutom fick lille G:s solglasögon vara med, de symboliserar så bra året marsmånad som ju bjöd på så vint vårväder!

20120403-210748.jpg

Härligt med fler och fler vårtecken, även om vi just nu har det kallt igen – 4-5 minusgrader på morgnarna och risk för snö till påsk! Ogillar skarpt! Jag som hade tänkt påta i trädgården till helgen, får väl se om det blir nåt eller inte…

Kika in hos Karin för att se fler mood boards!

3 responses to “Mood board för mars

  1. Är det detta som kallas april väder? Fryser vill ha värme och sol. Hoppas att du får en underbar helg!

    Kram Birgitta

  2. Gillar dina solglasögon :-))
    Visst har det varit kalla nätter men dagarna har varit fina. Bra att våren lugnade sig lite.
    Glad Påsk
    Birgitta

  3. Så läckert! Glömde av din fotoutmaning…

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

