Glad påsk!

Kall påsk i år men lite påskpyntat har det i alla fall blivit…

20120407-195407.jpg
Påskens färg är ju gul!🙂 I bakgrunden syns mitt födelsedagskort till Stefan.

20120407-195512.jpg
Ett halvt påskägg med vatten i får tjäna som vas…

… Och krikonträdet har blivit ett påskträd:

20120407-200003.jpg

Vi har precis kommit hem från G:s farföräldrar där vi ätit påskmat och -godis och nu softar vi i soffan.

Glad påsk!

5 responses to “Glad påsk!

  1. FÖRLÅT om jag är så dålig på att kommentera. Läser från mobilen inte det lättaste att komm. då. GLAD PÅSK på er.

  2. Lige inde for at ønske dig en god påske.
    Knus Hanne Bente

  3. Glad Påsk på dig med🙂 Jag har inte pyntat så mycket heller men ett risk har jag fixat till i alla fall🙂 Det var attans vad kallt det är! Trodde vi skulle få en hyfsad påskhelg men det känns som vinter! Jag är i fjällbacka och visserligen lyser solen men isande kallt, men vi myser inne i stugan, äter gott. Systersonen är här med sin Molly 14 mån så det är full rulle🙂
    Ha en fortsatt skön helg, kram🙂

  4. Ha en fortsatt härlig Påsk Helg!

    Kram Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

