Pink pyjamas

Här är senaste inköpet till G:s garderob; en rosaröd pyjamas. Jag köpte den främst för att testa tvådelad pyjamas, eftersom han trasslar in sig i de hela han brukar ha med sin speciella krypstil. Sen tyckte jag den var söt med lejonen och jag har ju tänkt få in lite rosa bland G:s kläder. Jag tror nog att de kan funka var för sig även dagtid, för att ”mjuka upp” en mer killig klädsel.

20120418-084936.jpg

Visst är den fin?🙂 Från Kappahl.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

