Nu samlar jag mitt pyssel på ny blogg!

Jag har startat en ny blogg, Pysselfnatt! Där kommer jag visa mina pysselalster, tipsa om fina pysselbloggar, visa vad som inspirerar mig, med mera. Jag kände att pysselinläggen drunknar lite i allt annat här, och de av mina läsare som är intresserade av pyssel är nog inte lika intresserade av de andra delarna. Jag kommer kanske inte att uppdatera den nya bloggen lika ofta men det blir lättare att hitta om det är nåt man letar efter!

Välkommen dit om du gillar scrapbooking och annat pyssel!

Ibland funderar jag på att dela upp ännu mer, bara skriva om trädgård här och starta en ny eller återuppliva min bebisblogg, men så känner jag att det blir lite mycket att uppdatera för mig, och många bloggar att följa för er… Kanske är det fler läsare som är lite intresserade av trädgård och lite av bebissnack, ändå?

Det är lite svårt ibland att veta vad ni gillar att läsa om, eftersom jag stundtals får så få kommentarer… Jag vet inte om det är jag som skriver tråkigt eller ni som har mycket att göra? Eller är det nåt fel på bloggen så det inte funkar att kommentera? (Jag vet att vissa har haft svårt att kommentera ibland). Jag kan ha 30-60 besök per dag och en eller två kommentarer, då undrar man ju lite…🙂 Jag vet i och för sig att jag inte är världsbäst på att kommentera själv för tillfället, och det är ju roligare att kommentera om man får en tillbaka, så jag ska försöka skärpa mig!🙂

2 responses to “Nu samlar jag mitt pyssel på ny blogg!

  1. Hej! Jag tycker att det är roligt att läsa om lite av varje. Speciellt trädgården och lille G! Pysslet är jag själv mindre intresserad av, men tycker absolut inte att det har ”stört” att få de inläggen också. Men antagligen en bra idé att ha de inläggen för sig själva, för de som har pyssel som specialintresse.

    Och efter ha blivit bloggare själv förstår jag verkligen vikten av kommentarer! Men jag tror samtidigt inte att du får ovanligt få kommentarer.
    Kram!

  2. Kul med ännu en blogg! Jag läser gärna om allt i ditt Timjan&Akleja-liv, helheten blir lite som en bild av en livsstil. Men att dela upp ämnen fungerar ju det med, och kanske lockar det till sig ‘rätt’ läsare. Krams

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

