Nåt för alla

Idag köpte jag ett set med strandleksaker till lille G – vattenkannan tänkte jag även använda som badleksak här hemma i badkaret.

20120516-200056.jpg

G ville dock helst leka med lappen som satt fast i nätet…

20120516-200203.jpg

Nätet som leksakerna kom i tänkte jag använda när jag pysslar, DYI (gör det själv) är ju poppis!🙂

Idag har jag för övrigt gjort slag i saken och anmält mig som blodgivare. Tog blodprover idag och ska ge blod första gången om fem veckor. Känns bra att göra en god gärning! Jag, en hjälte…😉

3 responses to “Nåt för alla

  1. Vad duktig du är med att ge blod! Ska också försöka ta tag i det någon dag, har ju länge tänkt. Håller dessutom med om att strandleksaker är något för alla! Älskade att bygga sandslott när jag var liten och känner det fortfarande klia i fingrarna av tanken på strandlek – så oansenligt med hink och spade, lite nostalgiskt. Kram!

  2. Kul för lille G med dessa färgglada leksaker. Toppen att du skall bli Blodgivare, det har jag varit i nästan 20 år…

    Kram Birgitta

  3. Bra gjort! En välgärning verkligen att lämna blod och så brukar man blir rätt ompysslad. Rätt trevligt med andra ord.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

