Snabb uppdatering

Hej från Norge! Efter kongressen var det bara hem och vända för mig, vi åkte nämligen till Norge samma kväll. Nu är vi i Haugesund och firar min mormors 90-årsdag med hela släkten. Skriver mer när vi är hemma igen, har inte wifi och det blir så dyrt att blogga från mobilen.

Men nu precis vann Loreen hela Eurovision, så imorgon blir det kul att vara svensk i Norge!😉

Ha det bra!

2 responses to “Snabb uppdatering

  1. Hej du!
    Jag är kanske lite snabb på det, men här kommer mitt bidrag till månadsbilden för maj. Det händer mycket i trädgården, och jag inväntar pionerna och rosorna, och så rensar jag ogräs, så händerna svider!
    Ha det gott!
    hälsn
    AnnA

  2. Hoppas du haft det alldeles stolt och bra i Norge, och att du mår bra! Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

