Ny akleja

Den här skönheten är ny för året bland aklejorna;

20120619-215138.jpg

20120616-184454.jpg

Ljuvliga färger och dessutom dubbel, jag gillar’t! Hoppas den sprider sig i rabatten… :)

5 svar till “Ny akleja

  1. Vilken fin Akleja den har jag inte sett…

    Ha det bra kram Birgitta

  2. Fin! Nästan som en liten, liten pion. Vad roligt det skulle vara om den ville hybridisera (är det ett ord?…nu är det det!) med de andra du redan har.

  3. Gillar!! har den också nora barlow tror jag eller nån dotter =),.såna kan man ha många många av.. =)..

  4. Vackra stjärnliknande akleja! Särskilt gillar jag hur spetsig – och inte rund – den är i ”kanterna”. Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

