Trädgårdsbesök del 1

Nu blev det visst en del trädgårdsinlägg igen och inte ”bara” massa bebissnack. Kul, det är ju trots allt en trädgårdsblogg från början!🙂

Häromdagen var jag, tillsammans med tre andra trädgårdsbloggare (och min lille G) på besök hos Monica utanför Trollhättan. Som vanligt var det jättetrevligt att träffas och väldigt inspirerande att se hennes fina trädgård!

Nedan följer några bilder från den (blev visst bara trädgårdsbilder, ingen av tjejerna fastnade på bild… :)) Vi hade helt underbart väder men det är svårt att fota i strålande sol – särskilt när man hela tiden måste hålla ett öga på en lite busunge som gärna vill plocka blommor, äta grus eller klättra i trappan…🙂

20120708-193248.jpg

20120708-193412.jpg

20120708-205806.jpg

20120708-193437.jpg

20120708-193502.jpg

20120708-193520.jpg

20120708-193543.jpg

20120708-193604.jpg

Imorgon eller övermorgon får ni se bilder på G i trädgården – han var mycket fascinerad av både blommor och stenar…🙂 Om du är ny läsare och inte har lösenordet så skriv i en kommentar att du vill ha det, så kommer det på mailen!

Och om du vill se vad jag gav till Monica finns det på Pysselfnatt – det var nämligen lite pyssligt…🙂

4 responses to “Trädgårdsbesök del 1

  1. Roligt att se sin trädgård genom någon annans ögon.. blir så annorlunda då! Mycket trevlig att få besök det var supertrevligt kram och ha en bra vecka.. Monica

  2. Härliga bilder, vilken underbar trädgård.

    Kram Birgitta

  3. Jeg må altså¨også se at tage mig sammen til at komme ud og se andres haver….men jeg har jo så travlt i min egen.
    Har dog lavet en aftale med en kollega/veninde om at vi i løbet af sommerferien skal nå at se både Haveselskabets have og Landbohøjskolens ditto🙂

  4. Vilka härliga bilder du bjuder på😀
    Väldigt inspirerande pyssel du bjuder på även i din andra blogg. Kommer kikas in ofta😉

    Svar: Tack för dina kommentarer. Rädisorna vart starka men väldigt goda😀 Så för att vara första gången som man sår på egen hand så måste jag säga att jag lyckades ^^,

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

