Just klickat hem…

Ooops, nu slant visst fingrarna när jag var inne på Oii design och kollade på alla fina barnkläder på rea…:mrgreen: Köpte det här till G i nästa storlek, 92;

Söt T-shirt och…

… sköna mysbyxor från Ej sikke lej

Långärmad tröja med regnbågar från Småfolk

Blev visst mina danska favoritmärken igen, Småfolk och Ej sikke lej.🙂 Förra året köpte jag en del på rea i Kragerö när vi var där, men i år började inte rean förrän efter att vi hade åkt. Hade ju kunnat köpa nåt plagg till fullpris men det blev inte av… så då blev det lite nu istället! Tack internet!😀

Idag har G varit hos mormor & morfar hela dagen. De har lekt och busat så han var helt uppspelt när han kom hem, somnade inte förrän efter nio… Men han var väldigt glad!🙂 S och jag passade på att laga en god middag och äta i lugn och ro; oxfilé, klyftpotatis, pepparsås och tryffelsmör, mums! Och ett riktigt gott vin till, GR 147. Rekommenderas!

20120801-073638.jpg

Dessutom bakade jag bröd, G blir rädd för hushållsassistenten så det var skönt att få det gjort när han inte var hemma.

20120801-073653.jpg

I övrigt tog vi det bara lugnt, hade tänkt få lite gjort men det var skönt att göra ingenting! Det är ju alltid full rulle när G är hemma…🙂

Idag ska vi hälsa på våra vänner i Gislaved, ska bli mysigt! Måste ju passa på nu på sista semesterveckan.

4 responses to “Just klickat hem…

  1. Härlig dag, man får så mycket gjort när man har barnvakt.. Önskar vi hade det oftare… Kramis

  2. FIna kläder!! Jag har försökt att skriva kommentarer här flera ggr, men det går inte jämt😦.
    Strl 92— det har olivia snart oxå.. eller ja.. snart å snart. Om ett par månader iaf.
    När det gäller hennes sovrutiner gick hon 4 dgr utan att sova middag. Det var gnälligt på eftermiddagarna.. Rejält gnälligt, så nu kör vi middag igen.
    kram

    • Det är så konstigt, nu hade din kommentar blivit spammarkerad igen!!😦 Fattar inte varför, och hittar ingen inställning för att säga ”den här litar jag på”… Jag kollar ju mest från mobilen numera och där ser jag inte skräpposter, oxå lite märkligt…

      Iaf, tack, och jag kan tänka mig att det var lite för tidigt att skippa middagsluren! SKönt om hon sover nu igen då.

      Kram

  3. Mysiga kläder med mysiga namn! Mysig ”egendag” och brödet såg väldigt gott ut – recept på det?:) Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

