Helgens mysigaste

1. Lördag kväll, G är på bushumör och springer omkring i köket. Jag sätter mig på golvet i hallen och då springer han fram, kastar sig i min famn och kramas länge! Sen springer han fram och tillbaka mellan Stefan (också på golvet) och mig en lång stund, och kastar sig i famnen varje gång…🙂 ❤

2. Söndag morgon. G vaknar mellan oss i dubbelsängen men istället för att, som vanligt, direkt sätta sig upp och vilja leka, ligger han kvar en lång stund och gosar. Ligger och småpratar, leker med mina fingrar, klappar mig och Stefan på kinden, säger ”mamma, pappa” och låter väldigt nöjd…🙂 ❤

Mammas gosige lille kille!!😀

5 responses to “Helgens mysigaste

  1. Så himla gulligt! Träffade en tremånaders i fredags. Också himla gullig. Kram.

  2. Hihi, så sött!🙂 Kram!

  3. Gulligt, underbara de är🙂

  4. Härligt! Ser framemot den tiden, men när min lilla tjej kramar min hand och tittar mig i ögonen känns det nog ungefär på samma sätt tror jag, dvs man smälter🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

