Nytt från Oii design

Jag köpte lite nya barnkläder till G på mellandagsrean, och nu är de lagom stora. Det är inte så lätt att fota honom, han vill bara komma och titta på mobilen, så det gäller att ta när han är upptagen med annat…🙂

20130305-081820.jpg

20130305-082027.jpg

Söt t-shirt från Scruff och byxor från Mini Rodini.

20130305-082057.jpg

Mysdräkt med byxor och tröja från Mini Rodini.

2 responses to “Nytt från Oii design

  1. Fina kläder🙂 Här är det ju mest ärvt eller HM (vi kör efter devisen, det kommer ju ändå bli utslitet/spillt på🙂 ) men har fastnat lite för Me & I efter att ha varit på en av deras klädträffar..

    Kul att du skriver, har tänkt på dig och att jag måste ta mig ur min himla foglossningsbubbla och ringa men det är lite småtungt nu… Snart hoppas jag ha lite ork (jobbar två veckor till)

    Många kramar

  2. Vilken liten sötnos!
    Kram Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

