London – shop til you drop

Lite shopping blev det förstås också i London. Främst barnkläder, finns så mycket fint och annorlunda från kedjorna hemma! Vissa affärer var väldigt könsstereotypa, men i andra fanns mycket unisex och färgglatt även till pojkar. Tyvärr har jag inga foton än, får fixa det. Tog bara kort på alla scrapbookingsaker jag köpte…😀

20130315-145714.jpg

Vi var i en heeeelt underbar affär med stort sortiment och jättebra priser; Blade Rubber.

20130315-145852.jpg

Jag har beställt därifrån tidigare och så har mina föräldrar hämtat, men det var första gången jag var där själv. Ojoj. Jag ville bara ha allt, haha! Fick ju begränsa mig lite, köpte främst sånt jag inte sett på andra ställen eller som var ovanligt billigt. Allt det på bilden fick jag för £28, knappt 300kr! Pundet står ju så lågt nu så man tjänar verkligen på att handla.

Avslutar med några bilder från Fortnum & Mason, en helt enorm mataffär med allt från te till bröllopstårtor!

20130315-150525.jpg

20130315-150903.jpg

20130315-150922.jpg

Man kunde ju ha köpt massor men jag nöjde mig med en söt burk med jättegoda kolor och en burk te – de hade massa blandningar jag inte sett nån annanstans.

One response to “London – shop til you drop

  1. Ah – London🙂
    jeg får også shoppet meget, når jeg er der, men det er nu mest bøger og haveblade😀

    Har problemer med ildkat.dk lige nu – så har lavet en nødblog🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

