Hade jag bara haft en latte nu så…

Studiedag på förskolan. Stefan var hemma på förmiddagen och hade med G till jobbet. Dvs G sprang runt i korridoren och matades med russin och kakor av snälla ”tanter”.

Sen åt vi lunch tillsammans (Stefan har ett möte i eftermiddag så vi tog halva dagen var), G åt typ två skedar ris av ovan nämnda anledning. Av samma skäl tog det fem minuter för honom att somna i bilen på väg hem. Så nu sover han i baksätet medan jag leker med mobilen.

20130326-140651.jpg

Hade jag bara haft en latte nu hade det varit helt perfekt!😉

4 responses to “Hade jag bara haft en latte nu så…

  1. Mmm… islatte från Espressohouse! Ja, jag inser att det är för kallt, men oj vad sugen jag blev!

  2. Haha, låter som att G hade en bra dag🙂

    Svar: Eskil går sitt vanliga schema medan jag är hemma o väntar. Oerhört generös kommun jag bor i eftersom jag hört att de flesta bara tillåter 15 h även nrä man är hemma o väntar. E får även gå sitt vanliga schema 30 dagar efter att bebisen är född vilket ju är jätteskönt (han lär ju dock vara hemma de första dagarna men sen kollar vi nog hur han vill göra).
    Kommunen höjde även sin timkvot för storasyskonet nu vid nyår så istället för 15 timmar så ”får” man ha storasyskonet på dagis 30 timmar i veckan, dvs det blir någon slags 9-15-lösning vilket känns kanon. Det blir inte jättestor förändring för Eskil samtidigt som det inte blir orättvist för lillan – jag kommer ju hinna umgås med henne också. Så det känns kanon🙂

    Vet inte om jag ska ha gissningslista, tror det är typ 3 pers inne o läser haha, vet inte riktigt varför jag skriver längre men vill nog skriva med månadsuppdateringar osv sen så jag har en ”dagbok” för första året med henne också… får se hur det blir…. Tycker du jag ska ha gissningslista? då får du gissa så jag får nån gissning hihi..

    Såg ditt sms, gulligt att g känner igen Eskil. Eskil sa typ Abe nånting när jag visade bilden så visst känner han igen Gabriel också🙂
    Vi kommer med rätt stor sannolikhet åka i höst igen, vore ju skoj om vi kan sammanstråla igen – vi har pratat med några andra kompisar också men the more the merrier eller hur🙂

    Många kramar, det här blev nog den längsta kommentar jag skrivit hihi🙂

  3. Ha en skön Påskhelg!
    Kram Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

