Glad påsk!

Önskar er en riktigt glad påsk med en bild på några påskpresenter som jag gjorde till personalen på G’s förskola.

20130329-153018.jpg

Fler bilder på själva tagsen finns på http://www.pysselfnatt.wordpress.com.

Nu är vi på väg till mina föräldrar, min bror med sambo kommer också. Imorgon ska vi träffa hela släkten hos min farmor, det blir trevligt. G har pratat i två dagar om att ”gocka bil momo ofa”, dvs åka bil till mormor och morfar.🙂

Ha en skön påskhelg!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

