Just nu…

Just nu…

inspireras jag av såna här planteringar:

20130513-171919.jpg

Se hur fint körsbärsträdet och planteringen matchar varann! Ögat dras liksom först till det ena och sen det andra. Något liknande det skulle jag vilja ha i trädgården!

ångrar jag att jag inte köpte billiga pärlhyacinter på Lisebergs trädgårdsdagar…

… och planerar jag i för nästa vår – då ska det blomma i vitt och rosa under hybridkejsarolvonet!

3 responses to “Just nu…

  1. Så fint!! körsbärsträd är verkligen vackra (våra blommar just nu) – synd att det är så kort tid..

  2. ”borrow from neighbor” heter det när man utnyttjar sin omgivning, bra sätt att få trädgården se större ut.

    • Ja det är sant, det är ju smart! Mina grannars pioner väller över mitt staket på sommaren, det har jag inget emot! Kirskålen däremot…😉

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

