Lyxproblem

Hurra!

Idag kom två paket med posten; perenner som jag beställt från Odla.nu och vackra designpapper (till kortmakeri/scrapbooking) som jag vann (!) hos Pion design!

20130517-231540.jpg

Så nu är bara problemet hur jag ska få helgen att räcka till både plantering och scrapbooking – förutom det sedvanliga familjelivet och Eurovision! Behöver några extra dagar ledigt tror jag…😉

Ps Grattis Norge på 17 maj! Blev inget firande i år fast vi ju är halvnorska allihop, men nästa år när det infaller en lördag tror jag faktiskt vi åker till Norge!

2 responses to “Lyxproblem

  1. hihi, att du kan sitta inomhus nu när det är så fint väder! det bara kliar i hela kroppen efter att få gå ut o fixa… la in en bild på ett litet snabbprojekt jag gjorde i trädgården på min blogg förresten, tog tyvärr inte någon förebild så man såg hur hemskt det såg ut innan🙂 Blev ruggigt nöjd med projektet i alla fall🙂

    • Ja det är ju oxå del i ”problemet” – att jag vill vara ute, men samtidigt är pysselsugen… Som tur var regnade det ikväll så det löste sig!😉

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

