Magbild v 18

Nu börjar magen verkligen synas! Jag har fortfarande vanliga byxor, men knäpper ofta upp knappen och ska snart börja med gravidbyxor.

20130905-170523.jpg
Magbild 17+1. G var nyfiken och ville vara med…🙂

Vikt: upp fyra kg sedan pluset. Magen är 101 cm i omkrets.

Vi har fått tid för rutinultraljud, spännande! Jag har inte känt några rörelser än, inget som jag säkert kan säga är bebisen i alla fall!

2 responses to “Magbild v 18

  1. fina du! Vad härligt det är, nästan så jag längtar tillbaka tills jag var där.. haha, men bara nästan🙂

    tror jag började med mammakläder runt vecka 18-20 denna gången, första gången kunde man ju klara sig utan mammakläder lite längre..
    Ska ni ta reda på kön? Vi gjorde ju det nu bara för att.. ja du vet.. men måste faktiskt erkänna att det var jättekul att veta också (även om man aldrig kan vara 100 förrän bebisen är ute. Det gav lite mer anknytning för mig efter allt och det var ju därför vi kollade, inte för att det spelade någon som helst roll vad det skulle bli.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

