Magbild vecka 35

Nu var det ett tag sen jag lade upp magbild! Magen känns riktigt stor nu, den är i vägen när jag ska böja mig ner, mm. Jag sover ganska dåligt, dels för att jag blir stel av att magen är i vägen så att jag inte vänder mig så mycket, dels av okänd anledning – jag tror det är kroppens sätt att förbereda sig på att sova korta perioder framöver. Många nätter ligger jag vaken två timmar utan att kunna somna, men konstigt nog är jag inte jättetrött ändå, så kroppen övar sig nog.

20140107-210236.jpg

Jag har inte gått upp något de två senaste veckorna, väger nu 68 kg dvs knappt 10 kg över startvikten. Förra gången gick jag upp totalt 11 kg så det blir väl lite mer den här gången men förmodligen inte jättemycket mer.
Magen är 104 cm runtom mot 89 cm i vecka 5.

Foglossningen var värre över jul, förmodligen mest för att jag gick på stan i tre timmar dagarna före och köpte julklappar. På sistone har det varit bättre igen.

One response to “Magbild vecka 35

  1. Fina du! Nu är det inte långt kvar! Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

