Nedräkning

Nu närmar det sig verkligen! En månad till BF idag! Jag jobbar halvtid denna och nästa vecka, sen går jag hem helt. Ska bli riktigt skönt… Det är väl alltid så att mot slutet börjar man längta, vare sig det handlar om förestående semester eller föräldraledighet, men nu känner jag mig bra tung och sover dåligt på nätterna. Jag ser fram emot att slippa åka till jobbet på morgonen, slippa sitta och trängas på spårvagnen, slippa tänka på jobbet, kunna sova mitt på dagen och bara ta det lugnt. Förra gången hade jag inga problem med att jag blev uttråkad, fast jag gick hemma i fyra veckor före förlossningen. Och denna gång har jag ju en treåring att ta hand om på kvällar och helger så de lediga dagarna kommer nog kännas ännu skönare… 😉

Nedräkningar var det ja:
– sista jobbdagen om en vecka, 24/1
– BF om en månad, 16/2
– igångsättning, om bebben nu inte vill komma ut av sig själv, ca 2/3

🙂

One response to “Nedräkning

  1. Härligt att den kommer snart den lille plutten! Ska bli roligt att se vad det är för en!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

