Magbild vecka 40

Bara dagar kvar till BF och magen är riktigt stor och rund!

20140211-214406.jpg

Jag ligger fortfarande still på vikten men Kotten växer enligt sin nya kurva. Var på MVC idag och både mitt blodtryck och Kottens hjärtljud var bra. Vi konstaterade att den här bebisen har snabbare hjärtljud än G hade när han låg i magen, så enligt myten tyder det väl på en tjej den här gången… På ett sätt tror jag att det är en kille, vet inte riktigt varför men jag bara tycker det känns så. Samtidigt är den ju ganska liten och med snabba hjärtljud, så tja-a… Vi får se helt enkelt!🙂 Bara den är frisk så kvittar det ju.

I förra veckan hade jag några sammandragningar som gjorde lite ont så jag trodde kanske nåt var på G, men sen slutade det så det var visst falskt alarm. Det fick mig i alla fall att packa klart BB-väskan och göra de sista sakerna som måste vara klara så det var ju bra.🙂 Nu har jag känt pyttelite molvärk ikväll men inget ordentligt. Hade rejält ont de sista nätterna förra gången men det är ju inte säkert att det blir likadant den här gången.

Natt till idag sov jag jättedåligt, låg vaken från klockan tre, jobbigt. Sov halva dagen idag så nu får jag väl svårt att somna, haha. Ska ändå lägga mig nu och hoppas natten blir bättre än den förra. Godnatt!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

