Förtydligande ang lösenord

Jag har som sagt lösenord på vissa inlägg, samma lösenord som jag har använt tidigare. Om du följer min blogg men inte har haft lösenord tidigare, skriv en kommentar men glöm inte att lämna din email-adress! Annars är det ju svårt för mig att maila…🙂 Jag är ganska generös med att dela ut lösenord men vill gärna veta vem du är, om du har en egen blogg eller känner mig IRL eller hur du har hittat hit. Och så blir jag glad om du som får lösenord fortsätter kommentera då och då, så jag ser att du läser! Tack!

2 responses to “Förtydligande ang lösenord

  1. Hej gumman, har glömt lösen! Vill du ge mig det igen?

    Förresten så har jag lämnat iphonen till gamla jobbet nu så nu gäller det privata numret i nån vecka.. försökte smsa dig det men så var det slut på pengar på kontantkortet. Suck! hur ska jag stå ut🙂
    kram

  2. Hej! Jag är en av dina annonyma läsare, som inte ännu kommenterat något. Kommer tyvärr inte att vara särskillt aktiv på den fronten heller. Men såg ditt inlägg och tänkte du kunde få veta lite om mig iaf🙂 Jag snubblade över din blogg när jag letade efter gravid eller trädgårdsbloggar kommer inte ihåg vilken😛 Är själv gravid med första barnet och väntar strax efter midsommar. Vi har ett hus i gbg och är båda trädgårdsintresserade. Känner igen mig i mycket av det du skrivit, och nog därför jag kommit tillbaka och läst fler av dina inlägg. Spännande också att du legat lite lagomt före mig i graviditeten så jag vet vad som väntar😉 Självklart förstår jag att du vill hålla vissa inlägg lite hemliga, för de du inte känner.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

