Sömnrekord!

Hej!

Natt till igår sov lilla L nio (9!) timmar i sträck! Hon somnade 21:30 och sov ända till 6:30. Själv kom jag i säng vid 22:30 så jag fick åtta timmars sammanhängande sömn. Helt sanslöst skönt! Hade däremot ont i brösten av att inte ha ammat på så länge, hehe…

På dagen brukar hon ju vara mestadels vaken på förmiddagen och sova mer på eftermiddagen, men igår sov hon 9-13 (jag var på samtal inför hennes dop kl 10 och hon somnade i vagnen och sov tills vi kom hem) och 15:15-16:15, förutom det var hon vaken ända till 21:30 igen. Hon slumrade förstås lite vid bröstet men var mest vaken.

Idag sov hon till 4:30 och nu har hon precis somnat och jag ska lägga ner henne i sängen igen. Stefan och G ligger här bredvid mig i dubbelsängen (G kommer fortfarande ner till oss mån gång under natten, jag brukar oftast inte ens vakna) och snusar/snarkar. Lillan är verkligen van vid ljud!🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

